O mnie

Moje zdjęcie
Grekokatoliczka zamiłowana w Nadzwyczajnej Formie Rytu Rzymskiego. Białorusinka uważająca się za mieszkankę Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Doktor teologii moralnej.

24 kwi 2013

Co mnie fascynuje w Bogu:


"Czy pamiętamy, że Bóg nas kocha i że ma wobec nas wielkie plany? Czy staramy się do Niego zbliżyć? Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że nasze życie nie jest dziełem przypadku? Jest przecież Ktoś, kto od zawsze o nas myślał i ma dla nas coś naprawdę niezwykłego, coś, co jest przeznaczone wyłącznie dla nas i dla nikogo innego. Wszyscy idziemy w stronę Damaszku, ale każdy z nas niesie swoją własną, niepowtarzalną historię".

S. Stevan. W stronę Damaszku. eSPe. Kraków 2000 s. 18.
***
Boże, fascynuje mnie Twa miłość! Jak to jest, że kochasz wszystkich -- i przy tym każdego najbardziej i najmocniej? Że dla Ciebie każdy człowiek jest najdroższy -- i jeśli on odchodzi, to brak Ci tej konkretnej osoby? Panie, Twoja miłość jest wspaniała, i Twój plan dla każdego z nas jest najlepszy! Jesteś cudny, Panie mój!! Niech moja miłość do Ciebie pogłębia się! Pomóż mi zaufać Tobie we wszystkim, nawet jeśli nie rozumiem Cię ani tego, co się dzieje w moim życiu. Boże, jesteś moim Panem: niech me życie, cała moja historia rozwija się tak, jak Ty tego pragniesz! Wierzę, że masz dla mnie najlepszy plan: lepszy i wspanialszy od wszystkich moich marzeń! Już mi udowodniłeś, że potrafisz zaskakiwać! Chwała Ci, Wielka Tajemnico Miłości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz