O mnie

Moje zdjęcie
Grekokatoliczka zamiłowana w Nadzwyczajnej Formie Rytu Rzymskiego. Białorusinka uważająca się za mieszkankę Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Doktor teologii moralnej.

11 mar 2011

"Boże, pozwól mi być taką, jak Sam"

"Boże, pozwól mi być taką, jak Sam.

Daj serce proste, do którego wrogowie wstępu nie mają. Którego czym kupić nie mają.

Daj pogodę ducha, dziecięcą chęć zobaczenia elfów i spełnienie marzeń o bohaterskim eposie.

Daj wierność i siłę, i wiarę, by nie zwątpić w sens ofiary.

Daj, bym umiała odrzucić, co zbędne, a zachować przy sercu skarby.

Pozwól, kiedy nie można nieść za kogoś, żebym poniosła jego.

Jeśli to Twoja wola, ocal od ognia Orodruiny.

Daj długie życie, miłość bliskich i poważanie wśród ludzi.

A u kresu dni zabierz mnie z Szarej Przystani za morze, żeby i dla mnie szara zasłona deszczu przemieniła się w srebrne szkło."


Po ostatnim (2. w życiu) przeczytaniu "Władcy Pierścieni" też jestem zachwycona Samem, jego wiarą i wiernością...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz