O mnie

Moje zdjęcie
Grekokatoliczka zamiłowana w Nadzwyczajnej Formie Rytu Rzymskiego. Białorusinka uważająca się za mieszkankę Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Doktor teologii moralnej.

8 kwi 2011

Moja pierwsza katecheza!! 4 kwietnia 2011 roku

W poniedziałek prowadziłam pierwszą w swoim życiu katechezę
Trzecia klasa podstawówki. Dzieciaki były świetne, bardzo mnie ucieszyły swoją aktywnością. A ja zdecydowanie ich ucieszyłam kolorowankami :) No i wykorzystanie telefonu komórkowego w katechezie jest bardzo udanym trikiem. "Nasza dusza jest jak bateria". Może, trochę nie-teologicznie, ale uczniowie zrozumieli, co im chcę powiedzieć.
No i oczywiście Jasio.. Ten to był dobry, tak fajnie mi pomagał.. Aż mam ochotę przynieść im jakieś jeszcze kolorowanki w prezencie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz