O mnie

Moje zdjęcie
Grekokatoliczka zamiłowana w Nadzwyczajnej Formie Rytu Rzymskiego. Białorusinka uważająca się za mieszkankę Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Doktor teologii moralnej.

31 gru 2012

Takie coś przed nowym rokiem

Zwykle na nowy rok wspomina się, co się działo przez ostatnie 12 miesięcy, i tworzy się plany na przyszłość.  Jakoś nie mam ochoty ani na jedno, ani na drugie.. Mogę tylko powiedzieć, czego bym chciała w nowym roku. Chciałabym być lepsza. Mniej agresywna. Bardziej łagodna. Mniej egoistyczna. Bardziej otwarta na potrzeby innych ludzi. Mniej niezadowolona. Bardziej szczęśliwa.
***
Boże, cieszę się, że wszystko wiesz. Cieszę się, że nie muszę Ci mówić -- Ty i tak doskonale rozumiesz. Cieszę się, że mnie zaskakujesz. Nawet wtedy, kiedy widzę, że znowu źle oceniłam człowieka... Dziękuję, że jest lepiej, niż mi się wydaję. Ty wiesz, to dla mnie jest niesamowite. Proszę, niech dalej będzie tylko lepiej.
***
Św. Janie Bosko, cieszę się Tobą. Jesteś świetny święty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz